UŞAK’TA 30 TON BOZUK GIDA ELE GEÇİRİLDİ
Bölgesel
(Yeşil Banaz Gazetesi) - Yeşil Banaz Gazetesi |
26.06.2026 - 18:26, Güncelleme:
26.06.2026 - 18:26 70 kez okundu.
UŞAK’TA 30 TON BOZUK GIDA ELE GEÇİRİLDİ
UŞAK’TA 30 TON BOZUK
GIDA ELE GEÇİRİLDİ
• Uşak’ta Halk Sağlığını Tehdit Eden Depoya Operasyon: 30 Tonu Aşkın Bozuk Gıda Ele Geçirildi.
Uşak’ta gerçekleştirilen denetim ve operasyonlarda halk sağlığını tehlikeye atan büyük miktarda bozuk ve son kullanma tarihi geçmiş gıda ürünü ele geçirildi.
Uşak İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri ile İl Tarım ve Orman Müdürlüğü görevlilerinin ortak çalışmaları sonucunda, tarihi geçmiş ve bozulmuş gıda ürünlerinin depolandığı belirlenen bir adrese operasyon düzenlendi.
Adli makamlardan alınan arama kararı doğrultusunda gerçekleştirilen aramalarda, yaklaşık 29 ton bozuk ve son kullanma tarihi geçmiş çikolata ürünü ile 1 ton 600 kilogram bozuk ve tarihi geçmiş konserve ürün ele geçirildi. Toplamda 30 ton 600 kilogram sağlıksız gıda ürününün piyasaya sürülmesinin önüne geçildi.
Ele geçirilen ürünler, gerekli inceleme ve imha işlemlerinin yapılması amacıyla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerine teslim edildi.
Operasyon kapsamında gözaltına alınan Ö.Ö. (53) ve K.Ö. (47) isimli şüpheliler hakkında “Bozulmuş veya Değiştirilmiş Gıda ve İlaçların Ticareti” suçundan adli işlem başlatıldığı bildirildi.
Yetkililer, vatandaşların sağlığını tehlikeye atan kişi ve gruplara yönelik denetim ve operasyonların aralıksız devam edeceğini vurgularken, tüketicilerin de satın aldıkları ürünlerin son kullanma tarihlerini kontrol etmeleri konusunda dikkatli olmaları gerektiğini hatırlattı.
UŞAK’TA 30 TON BOZUK GIDA ELE GEÇİRİLDİ
• Uşak’ta Halk Sağlığını Tehdit Eden Depoya Operasyon: 30 Tonu Aşkın Bozuk Gıda Ele Geçirildi.
Uşak’ta gerçekleştirilen denetim ve operasyonlarda halk sağlığını tehlikeye atan büyük miktarda bozuk ve son kullanma tarihi geçmiş gıda ürünü ele geçirildi.
Uşak İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri ile İl Tarım ve Orman Müdürlüğü görevlilerinin ortak çalışmaları sonucunda, tarihi geçmiş ve bozulmuş gıda ürünlerinin depolandığı belirlenen bir adrese operasyon düzenlendi.
Adli makamlardan alınan arama kararı doğrultusunda gerçekleştirilen aramalarda, yaklaşık 29 ton bozuk ve son kullanma tarihi geçmiş çikolata ürünü ile 1 ton 600 kilogram bozuk ve tarihi geçmiş konserve ürün ele geçirildi. Toplamda 30 ton 600 kilogram sağlıksız gıda ürününün piyasaya sürülmesinin önüne geçildi.
Ele geçirilen ürünler, gerekli inceleme ve imha işlemlerinin yapılması amacıyla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerine teslim edildi.
Operasyon kapsamında gözaltına alınan Ö.Ö. (53) ve K.Ö. (47) isimli şüpheliler hakkında “Bozulmuş veya Değiştirilmiş Gıda ve İlaçların Ticareti” suçundan adli işlem başlatıldığı bildirildi.
Yetkililer, vatandaşların sağlığını tehlikeye atan kişi ve gruplara yönelik denetim ve operasyonların aralıksız devam edeceğini vurgularken, tüketicilerin de satın aldıkları ürünlerin son kullanma tarihlerini kontrol etmeleri konusunda dikkatli olmaları gerektiğini hatırlattı.
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.


